Prekių keitimo ir grąžinimo sąlygos

1. Parduotų prekių trūkumai šalinami, nekokybiškos prekės keičiamos, grąžinamos vadovaujantis ūkio ministro 2001m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217 "Dėl Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo" patvirtintomis Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis.

2. Norėdamas grąžinti prekę(es) 11.1 Taisyklių punkte nurodytais atvejais, Pirkėjas turi susisiekti su pardavėjų telefonu nurodytu skiltyje "Susisiekti su mumis" , arba el. paštu: info@nelita.lt

3. Numatyta teise Pirkėjas gali pasinaudoti per 14 darbo dienų nuo prekių pristatymo jam dienos, informuodamas apie tai Pardavėją numatyta tvarka.

4. Pirkėjui grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:

     4.1. grąžinama prekė turi būti originalioje, tvarkingoje, nesugadintoje pakuotėje.

     4.2. prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta.

     4.3. prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.).

     4.4. grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta.

     4.5 prekė neturi turėti akivaizdžių dėvėjimo požymių, neištepta kosmetika ar nekvepinta, nesugadinta, nepažeistos siūlės, audinys ar užsegimai. 

5. Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko šiame straipsnyje nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.

6. Prekių grąžinimas ir keitimas vykdomas vadovaujantis ūkio ministro 2001 m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217 patvirtintomis "Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis" bei ūkio ministro 2001 m. rugpjūčio 17 d. įsakymu Nr. 258 patvirtintomis "Daiktų pardavimo ir paslaugų teikimo, kai sutartys sudaromos naudojant ryšio priemones, taisyklėmis".

7. Pinigai už grąžintas prekes visais atvejais pervedami mokėjimo pavedimu ir tik į mokėtojo banko sąskaitą.

8. Nepatikusių prekių grąžinimo atveju, pristatymo mokestį turi mokėti Pirkėjas. Grąžinamų nekokybiškų prekių siuntinio pristatymo išlaidas padengia Pardavėjas.

9. Pirkėjas privalo nedelsiant informuoti Pardavėją, jeigu jam buvo pristatytos Nekokybiškos prekės arba jos buvo pristatytos pažeistoje pakuotėje. 

  1. Prekių pristatymo per kurjerių tarnybą atveju pastebėjęs pakuotės pažeidimus Pirkėjas privalo kurjerio pateikiamame siuntos pristatymo dokumente nurodyti atitinkamas pastabas ir pareikalauti kurjerio sudaryti pakuotės pažeidimų aktą. Pirkėjui pasirašius siuntos pristatymo dokumente be pastabų laikoma, kad Prekės pristatytos tvarkingos ir tokiu atveju Pardavėjas yra atleidžiamas nuo atsakomybės prieš Pirkėją dėl Prekių pažeidimų, susijusių su pakuotės pažeidimais, kurių Pirkėjas nepažymėjo siuntos pristatymo dokumente ir (arba) nesudarė pakuotės pažeidimo akto.
  2. Norėdamas grąžinti (pakeisti) prekę Pirkėjas turi parašyti ir išsiųsti prašymą Pardavėjui, nurodydamas savo vardą, pavardę, telefono numerį, užsakymo datą ir numerį, Prekės pavadinimą ir kainą, Prekės grąžinimo (keitimo) priežastį, Nekokybišką prekę patvirtinančią nuotrauką (Nekokybiškos prekės gavimo atveju), o taip pat savo banko sąskaitos, į kurią turėtų būti grąžinti pinigai, duomenis (grąžinimo atveju). 
  3. Prašymą, kartu su grąžinama (keičiama) Preke, galite išsiųsti žemiau nurodytais rekvizitais, Omniva paštomatu arba Lietuvos paštu:

                                         Omniva - Vilnius Tuskulėnų Maxima --- arba --- Lietuvos paštas - Lvovo g. 89-10 Vilnius LT-09312

                                                            Prekių gavėją nurodykite - Nelė Pocienė, mobilus telefono numeris +370 611 55601 

  1. Kokybiškų prekių grąžinimo (keitimo) atveju jų grąžinimo Pardavėjui išlaidas apmoka Pirkėjas. Nekokybiškų prekių grąžinimo (keitimo) atveju jų grąžinimo Pardavėjui išlaidas apmoka Pardavėjas.
  2. Prekių grąžinimo atveju, jeigu jų grąžinimo sąlygos atitinka šių Taisyklių reikalavimus, Pardavėjas įsipareigoja pervesti pinigus į Pirkėjo prašyme nurodytą banko sąskaitą per 14, darbo dienų nuo prekių grąžinimo Pardavėjui dienos.
  3. Siuntimo išlaidos nėra grąžinamos (nebent grąžinama nekokybiška prekė).
  4. Pirkėjas neturi teisės be išankstinio Pardavėjo sutikimo grąžinti arba prašyti pakeisti Prekes, kurios Lietuvos Respublikos Mažmeninės prekybos taisyklėse yra nurodytos kaip nekeičiamos ir negrąžinamos.
  5. DĖMESIO: moteriški apatiniai drabužiai, apatiniai marškiniai, maudymosi kostiumėliai, maudymosi drabužiai, pėdkelnės, kojinės, puskojinės, naktiniai marškiniai, pižamos, liemenėlės, juosmenys, korsetai, apatinis trikotažas ir panašūs gaminiai yra netinkami grąžinti ar keisti dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių pagal 6.22810 straipsnį.







0

Krepšelis